Välkommen till Vitalyckohem


måndag 11 januari 2016

Finrum

Detta är vårt finrum som vi inrett med bruna björk möbler, spets och rosor, detta rum har en lätt rustik och romantisk stil med lite rosa toner.
  
Jag gillar kontrasterna som blir mellan de mörka möblerna och de ljusa väggarna. Men ibland blir jag sugen att måla allt vitt.
Soffan är en bäddsoffa, man vänder på sitsen och får fram en madrass och så kan man fälla armstöden för att få en längre säng.
Detta skåp hämtade jag och C i Stockholm för många år sedan. Jag såg skåpet i en annons i Hem o Antik och blev förälskad och nu står det i finrummet men jag tror att detta skåp skulle bli fint i vitt.



Kram Lena

6 kommentarer:

  1. Underbara möbler Ni har! Men precis som du så tänker jag; -Vitt, eller....??
    Önskar dig en fin tisdag, kram Kate

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fina Kate! Jag älskar vitt, men ibland kan det vara mysigt med färg. Så det blir nog att detta rummet få ha sina bruna möbler men man vet aldrig 😀 Kram Lena

      Radera
  2. Hej vad roligt att du tittade in hos mig, det gjorde att jag hittade dig och det var jätte mysigt att titta runt här inne.
    Vilka fina möbler du har!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fina Anki! Kul att du gillade mina möbler. Kram Lena

      Radera
  3. Hej! JAAA, det skåpet skulle jag gärna se i vitt, det var riktigt snyygt. Fina bilder och en upräglad estetisk känsla. Jättefin! Många kramar//Frida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, rara Frida kul att du tittade in! Det blir nog till att måla skåpet framöver när tid finns. Kram Lena

      Radera

Vad kul att du vill skriva här :-)) !